2013. szeptember 13., péntek

Forgotten

Sziasztok!! Ebben a bejegyzésben a Forgotten-Úgyis elfelejtem című művet szeretném nektek bemutatni, amit nem más írt mint, Cat Patrick. Az írónőnek ez a bemutatkozó regénye, ami a baráti körömben megosztja a véleményeket. De erről a kép alatti "monológban" olvashattok egy kicsit többet :)
Ez a mű a barátnőimnek nem igen tetszett, Azt mondták logikátlan, valami ilyesmit említettek meg a művel kapacsolatban:"Ez hülyeség, hogy van az, hogy valamire emlékszik, valamire pedig nem?", én teljesen máshogy fogtam fel, nem reálisan gondolkodtam, hanem csak a történettel szálltam együtt. Szerintem nagyon megnyerő személyiséggel rendelkezik a főhősnő, aki minden éjjel elfelejti az aznap történt eseményeket. Feltűnik egy felejthetetlen srác a színen, akit viszont London sem a jövőjében, a múltjában és a jelenében sem lát. Sőt nem is emlékszik rá, nem úgy mint legjobb barátnőjére az anyukájára vagy a többi körülötte élő emberre. A lány viszont furcsa képeket lát az álmaiban.

Vajon sikerül neki kideríteni, mihez kapcsolódnak az árnyképek? 
Tud-e majd emlékezni Luke-ra?
Rá tud-e jönni (rém)álmainak jelentőségére? 
Sikerül-e mindennek a régi kerékvágásba jönnie?

A kötet 14 éves kortól ajánlott, a Könymolyképző Kiadótól származik, tehát Vörös Pöttyös könyv. Az ára 2499 Ft. 
10/6
Én ajánlom ezt a könyvet, nekem ez volt az első olvasmányom ettől a kiadótól és azóta is falom a köteteiket. Szerintem érdemes elolvasni, ha nem is megvenni, de a könyvtárból kikölcsönözni biztosan :) 
Köszönöm, hogy elolvastad, remélem tetszett, ha igen kommentelj és iratkozz fel! :*

Ui.: Ha olvastad már ezt a könyvet neked mi a véleményed róla? *.*
Ja és vigyázzatok, mert péntek 13-a van, tudjátok elég szerencsétlen dolgok történtek/nek ezen a különleges napon, ajánlom a filmet is, hogy nézzétek meg. ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése