2013. szeptember 23., hétfő

Gyönyörű sorscsapás

Ebben  a bejegyzésemben fellelhető könyv a Dream Válogatás-tól származik. Eddig összesen csak két könyvet olvastam, ettől a kiadótól, de csak az egyik nyerte el a tetszésemet, még pedig az amelyiket most fogok kirészletezni. (A másik könyvet majd a következő bejegyzésemben fogom elemezni. nektek.) Akkor el is kezdeném a Sorscsapás című könyvünk elemzését, amit Jamie McGuire írt.





Tartalom:
Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
Az új Abby tökéletes. Nem iszik, kerüli a káromkodást, a pólói kifogástalan rendben sorakoznak a szekrényében – azt hiszi, elegendő távolság választja el a múltjában rejlő sötétségtől. De amikor megérkezik a legjobb barátjával, Americával a főiskolára, az új élet felé vezető útja gyorsan megváltozik.
Travis izmos testét tetoválások borítják, tipikus laza srác, azt testesíti meg, amire Abbynek szüksége van – és amit szeretne elkerülni. Abby távolságtartása felkelti a kíváncsiságát, és cselhez folyamodik egy egyszerű fogadás segítségével: ha ő veszít, önmegtartóztató marad egy hónapig, ha Abby marad alul a játszmában, Travisnél fog lakni ugyanennyi ideig. Travis nem is sejti, hogy a párjával hozta össze a sors, akármelyikük is nyer.
Szerelem és játék keveredik a népszerű írónő, Jamie McGuire regényében, amely a fiatal olvasók körében nagy népszerűségre számíthat. Ne hagyd ki, játszd meg te is a tétjeidet! Szerinted Abby nyer vagy Travis? Vagy ebben a játékban nincsenek vesztesek?
Ez a tartalom szerintem elég figyelemfelkeltővé sikeredett. Engem nagyon megfogott és épp ezért kezdtem bele a könyv olvasásába. Amúgy a tartalom alapján nem csalódhatunk ebben a könyvben...

Vélemény:
A könyv az elejétől az utolsó lapig tele van sűrítve izgalommal. Minden oldal elolvasásakor van min feszengnünk. Szóval ebbe a könyvbe csak akkor érdemes szerintem belekezdeni, ha aznap van annyi időnk, hogy ki is tudjuk olvasni, mivel a Sorscsapás függőséget okoz.
Engem a végén kirázott a hideg, ugyanis ott még el volt rejtve egy hatalmas csattanó. Miközben olvastam ezt a könyvet azon gondolkodtam, hogy már nem is lehetne ennél izgalmasabb, de tévedtem. Minden lappal egyre csak fokozódik és fokozódik a feszültség.  Viszont ez a könyv nem csak eseményekkel teli, hanem van benne romantika is. A főszereplőről a tartalom alapján azt gondoljuk, hogy egy bunkó, akiket csak a lányoknak a ....-ja érdekli és ez így is van. De ha kiszeretnétek deríteni, hogy a fiúfőszereplő-Travis-Milyen jellemfejlődésen, változásokon megy keresztül, akkor kezdj bele az olvasásba ;)).
Viszont volt pár számomra irreális dolog is ebben a könyvben. De kit érdekel? Ez egy könyv és ez a lényege; hogy beleéljük magunkat és olyan dolgokon menjünk keresztül, amiken a valóéletben nem.
Negatívum viszont nálam szerintem csak a sok hirtelen hangulatváltozás volt. Meg talán az, hogy az írónő nem fejtette ki olyan szépen a gondolatait néhol...
Pontszám: 10/7
*15-16 éves kortól ajánlom.
**Lesz második rész is, bár nem tudom, hogy ezt a történetet, hogy lehetne még jobban kibontakoztatni.
(A bórítója nekem nagyon tetszik *.* Szerintem nagyon gyönyörű épp, mint az első rész fedelén lévő ábra.) Borító:



2 megjegyzés:

  1. sziaa:) azt szeretném kérdezni hogy vannak-e ebben a könyvben olyan khhmm... hát hogy kell ezt fogalmazni.... nagyon intim részek. mert nagyon érdekel, de ha megveszem nem kizárt hogy szüleim beleolvasnak és ..... jó szerintem nem kell részletezni :DD

    VálaszTörlés
  2. Hát igen ebben vannak olyan nagyon intim részek is... Több is. Szóval, ha még nem múltál el 16 akkor inkább nem ajánlanám, hogy a szüleid beleolvassanak :DD Dugd el az ágyad alá vagy nem tudom, ahol a szüleid nem találnak rá, mivel ez egy szuper könyv és szerintem megéri elolvasni. Amúgy hány éves vagy? Nem mintha én elmúltam volna 18... Csak kérdezem :))

    VálaszTörlés